Polityka zwrotów
Jeśli nie jesteś zadowolony z jakości dostarczonego Ci produktu i chcesz go zwrócić lub wymienić, lub jeżeli nie wszystkie albo niewłaściwe produkty zostały dostarczone, skontaktuj się z nami mailowo info@everjuno.pl
Produkt należy wysłać na adres: „Everjuno” Savanoriu pr. 176E, 03154 Wilno, Litwa.
Aby maksymalnie uprzyjemnić zakupy naszym klientom, oferujemy gwarancję zwrotu pieniędzy w ciągu 30 dni kalendarzowych od momentu odebrania towaru. Towar musi znajdować się w nieużywanym, nieotwartym lub w inny sposób nieuszkodzonym opakowaniu (zwrócić możesz tylko fabrycznie zamknięte produkty). Koszty wysyłki ponosi kupujący.
Prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje w odniesieniu do produktów:
- ulegających szybkiemu zepsuciu lub mających krótki termin przydatności do użycia
- dostarczanych w zapieczętowanych opakowaniach, jeśli zostały otwarte i nie nadają się do zwrotu ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych*
*W przypadku otwarcia produktu i stwierdzenia jego wady, przysługuje Ci prawo do reklamacji. Reklamacje można składać mailowo info@everjuno.pl
Pieniądze za zwrócony, niedostarczony lub złej jakości towar zostaną przelane na Twoje konto, z którego zapłaciłeś za zakupy, najpóźniej w ciągu 5 dni roboczych od dnia złożenia reklamacji.