Regulamin

Regulamin sklepu internetowego

1. Definicje

  • Dni robocze – dni od poniedziałku do piątku za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy w Polsce.
  • Klient/ kupujący- każdy podmiot dokonujący zakupów za pośrednictwem Sklepu.
  • Sprzedawca – Marka Everjuno, prowadzona przez sp. Z o. o Beauty Stories z siedzibą w Wilnie, Litwa, przy ul. Verkiu 37-104, kod pocztowy LT-09109.
  • Zamówienie – oświadczenie woli Klienta składane za pomocą Formularza Zamówienia i zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy Sprzedaży Produktu lub Produktów ze Sprzedawcą.
  • Koszyk – element oprogramowania Sklepu, w którym widoczne są wybrane przez Klienta Produkty do zakupu, a także istnieje możliwość ustalenia i modyfikacji danych Zamówienia, w szczególności ilości produktów.
  • Produkt – dostępna w Sklepie rzecz ruchoma/usługa będąca przedmiotem Umowy Sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą
  • Sklep – sklep internetowy Everjuno prowadzony przez Sprzedawcę pod adresem https://everjuno.pl/.
  • Regulamin – niniejszy regulamin Sklepu.
  • Ustawa o prawach konsumenta – polska ustawa z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta.
  • Kodeks cywilny – polska ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny.

2. Kontakt ze Sklepem

  • Adres Sprzedawcy: ul. Verkiu 37-104, kod pocztowy LT-09109, Wilno, Litwa. TAX ID:  LT100013698114. 
  • Adres e-mail Sprzedawcy: info@everjuno.pl
  • Numer telefonu Sprzedawcy: +48453274325
  • Klient może porozumiewać się ze Sprzedawcą za pomocą adresów i numerów telefonów podanych w niniejszym paragrafie.
  • Klient może porozumieć się telefonicznie ze Sprzedawcą w godzinach 9 – 17h, w języku polskim lub angielskim.

3. Wymagania techniczne

Do korzystania ze Sklepu, w tym przeglądania asortymentu Sklepu oraz składania zamówień na Produkty, niezbędne są:

a. urządzenie końcowe z dostępem do sieci Internet i przeglądarką internetową typu

b. aktywne konto poczty elektronicznej (e-mail),

c. włączona obsługa plików cookies.

4. Informacje ogólne

  • Sprzedawca w najszerszym dopuszczalnym przez prawo zakresie nie ponosi odpowiedzialności za zakłócenia w tym przerwy w funkcjonowaniu Sklepu spowodowane siłą wyższą, niedozwolonym działaniem osób trzecich lub niekompatybilnością Sklepu internetowego z infrastrukturą techniczną Klienta.
  • Przeglądanie asortymentu Sklepu nie wymaga zakładania Konta. Składanie zamówień przez Klienta na Produkty znajdujące się w asortymencie Sklepu możliwe jest przez podanie niezbędnych danych osobowych i adresowych umożliwiających realizację Zamówienia bez zakładania Konta.

5. Zakupy w sklepie

  • Ceny podane w Sklepie są podane w polskich złotych i są cenami brutto (uwzględniają podatek VAT).
  • Na końcową (ostateczną) kwotę do zapłaty przez Klienta składa się cena za Produkt oraz koszt dostawy (w tym opłaty za transport, dostarczenie i usługi pocztowe), o której Klient jest informowany na stronach Sklepu w trakcie składania Zamówienia.
  • Wybrany do kupienia produkt należy dodać do koszyka w Sklepie.
  • Następnie Kupujący wybiera sposób dostawy towaru oraz metodę płatności za zamówienie spośród dostępnych w Sklepie opcji, a także podaje dane niezbędne do zrealizowania złożonego zamówienia.
  • Zamówienie zostaje złożone w momencie potwierdzenia jego treści i zaakceptowania Regulaminu przez Kupującego.
  • Złożenie zamówienia jest tożsame z zawarciem umowy pomiędzy Kupującym a Sprzedawcą.
  • Każdorazowo składane w Sklepie zamówienie stanowi odrębną umowę i wymaga osobnej akceptacji Regulaminu. Umowa zawierana jest na czas i w celu realizacji zamówienia.

6. Oferowane metody dostawy oraz płatności

Klient może skorzystać z następujących metod dostawy lub odbioru zamówionego Produktu:

  • przesyłka kurierska,
  • przesyłka kurierska pobraniowa.

Klient może skorzystać z następujących metod płatności:

  • Płatność za pobraniem
  • Płatność kartą kredytową / debetową
  • Płatności elektroniczne (Paylpal, BLIK)

Szczegółowe informacje na temat metod dostawy oraz akceptowalnych metod płatności znajdują się za stronach Sklepu.

7. Wykonanie umowy sprzedaży

Termin realizacji zamówieniado 4 dni roboczych.

W przypadku gdy Kupujący wybrał płatność z góry za zamówienie, Sprzedawca przystąpi do realizacji zamówienia po jego opłaceniu.

Państwa, na terytorium których realizowana jest dostawa: Polska

W Sklepie dostępne są następujące metody dostawy: za pośrednictwem firmy kurierskiej DPD.

8. Prawo odstąpienia od umowy

  • Kupujący może w terminie 14 dni odstąpić od Umowy Sprzedaży bez podania jakiejkolwiek przyczyny.
  • Bieg terminu określonego w ust. 1 rozpoczyna się od dostarczenia Produktu Kupującemu lub wskazanej przez niego osobie innej niż przewoźnik.
  • Kupujący może odstąpić od Umowy, składając Sprzedawcy oświadczenie o odstąpieniu od Umowy. Do zachowania terminu odstąpienia od Umowy wystarczy wysłanie przez Kupującego oświadczenia przed upływem tego terminu.

9. Reklamacja i gwarancja

Jeśli Kupujący nie jest zadowolony z jakości dostarczonego produktu i chce go zwrócić lub wymienić, lub jeżeli nie wszystkie albo niewłaściwe produkty zostały dostarczone, powinien skontaktować się z mailowo info@everjuno.pl

Produkt należy wysłać na adres: „Everjuno” Savanoriu pr. 176E, 03154 Wilno.

Aby maksymalnie uprzyjemnić zakupy naszym klientom, oferujemy gwarancję zwrotu pieniędzy w ciągu 30 dni kalendarzowych od momentu odebrania towaru. Towar musi znajdować się w nieużywanym, nieotwartym lub w inny sposób nieuszkodzonym opakowaniu (zwrócić możesz tylko fabrycznie zamknięte produkty). Koszty wysyłki ponosi kupujący.

Prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje w odniesieniu do produktów:

  • ulegających szybkiemu zepsuciu lub mających krótki termin przydatności do użycia
  • dostarczanych w zapieczętowanych opakowaniach, jeśli zostały otwarte i nie nadają się do zwrotu ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych*

*W przypadku otwarcia produktu i stwierdzenia jego wady, przysługuje Ci prawo do reklamacji. Reklamacje można składać mailowo info@everjuno.pl

Pieniądze za zwrócony, niedostarczony lub złej jakości towar zostaną przelane na konto Kupującego, z którego zapłacił za zakupy, najpóźniej w ciągu 5 dni roboczych od dnia złożenia reklamacji.

10. Dane osobowe w Sklepie internetowym

  • Administratorem danych osobowych Klientów zbieranych za pośrednictwem Sklepu internetowego jest Sprzedawca.
  • Dane osobowe Klientów zbierane przez administratora za pośrednictwem Sklepu internetowego zbierane są w celu realizacji Umowy Sprzedaży, a jeżeli Klient wyrazi na to zgodę – także w celu marketingowym.
  • Odbiorcami danych osobowych Klientów Sklepu internetowego mogą być:

a. W przypadku Klienta, który korzysta w Sklepie internetowym ze sposobu dostawy przesyłką pocztową lub przesyłką kurierską, Administrator udostępnia zebrane dane osobowe Klienta wybranemu przewoźnikowi lub pośrednikowi realizującemu przesyłki na zlecenie Administratora.

b. W przypadku Klienta, który korzysta w Sklepie internetowym ze sposobu płatności elektronicznych lub kartą płatniczą Administrator udostępnia zebrane dane osobowe Klienta, wybranemu podmiotowi obsługującemu powyższe płatności w Sklepie internetowym.

  • Klient ma prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania.
  • Podanie danych osobowych jest dobrowolne, aczkolwiek niepodanie wskazanych w Regulaminie danych osobowych niezbędnych do zawarcia Umowy Sprzedaży skutkuje brakiem możliwości zawarcia tejże umowy.

11. Postanowienia końcowe

  • Umowy zawierane poprzez Sklep internetowy zawierane są w języku polskim.
  • Sprzedawca zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian Regulaminu z ważnych przyczyn to jest: zmiany przepisów prawa, zmiany sposobów płatności i dostaw – w zakresie, w jakim te zmiany wpływają na realizację postanowień niniejszego Regulaminu.
  • W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie powszechnie obowiązujące przepisy prawa polskiego, w szczególności: Kodeksu cywilnego; ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną; ustawy o prawach konsumenta, ustawy o ochronie danych osobowych.
  • Klient ma prawo skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. W tym celu może złożyć skargę za pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/